Palaute
Asiakkaiden palautteita:
''Kiitos tosi paljon avustasi! Oli tosi hyödyllinen ja sain käteviä työkaluja joita pystyin ottamaan heti käyttöön!''
''ApuRiston keskustelut ovat tukeneet niin muistisairauteen sairastuneiden kuin heidän läheistensä hyvinvointia ja jaksamista sairauden eri vaiheissa. Asiakkaiden kokemukset ovat olleet varsin positiivisia ja voimaantuneita.''
-Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry.
''Risto tarjosi kevään ajan maksuttomia yhden-kahden kerran vastaanottoja eri-ikäisille eri elämänvaiheessa oleville omaishoitajille ja läheistään hoitaville mukaan lukien entiset omaishoitajat. Vastaanotoille riitti kysyntää. Meistä jokaisella on tarve tulla kuulluksi ja nähdyksi, ja se toteutui vastaanotolla hyvin. Yhdenkin keskustelukerran vaikutus voin olla merkittävä: se antoi monelle voimaa jaksaa ja rohkaisi ottamaan jatkoaskeleita avun saamiseksi. Kumppanina Risto oli luotettava ja joustava, keskusteluaikojen sopiminen sujui hyvin. Kiitos tästä mahdollisuudesta.''
-Hämeenlinnan Seudun Omaishoitajat ry.
''Keskustelu oli hyödyllinen ja voisin tarvita vastaavanlaista apua jatkossakin.''
''Suosittelen.''
''Pääsin eteenpäin.''
